رادیاتور ماشین بعد از گذشت زمان دچار آلودگی و رسوبات مختلفی می شود، لذا دستگاه رادیاتور شور برای از بین بردن این رسوبات و آلودگی ها می باشد. این دستگاه تمامی آلودگی های رادیاتور را از بین می برد و عملکرد سیستم خنک کننده و بخاری ماشین را بهبود می بخشد، در ادامه به بررسی نکات مهم در زمان شستشوی رادیاتور خودرو با دستگاه رادیاتورشور می پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه بهترین نتیجه را از شیستشو با دستگاه رادیاتورشور بگیریم، حتما تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

دمای مناسب

شستشوی هر جنسی نیاز به دمای مناسبی دارد، شستشوی رادیاتور و بلوکه خودرو نیاز به دمای ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد دارد. دمای بالاتر سبب شستشوی بهتر و راحتتر موتور و بلوکه می شود.

فشار مناسب

هنگام استفاده از دستگاه رادیاتورشور حتما به فشار دستگاه توجه داشته باشید. فشار کم آب سبب کاهش تمیز کنندگی و فشار بالاتر از حد نیز سبب ترکیدگی رادیاتور، اتصالات یا غیره می شود.

فشار مناسب آب حداقل ۲ و حداکثر ۳٫۵ تا ۴ بار می باشد.

در هنگام شروع شستشو به فشار نمایش داده شده در فشارسنج توجه نمائید.

لازم به ذکر است که در زمان اتمام شستشو باید فشار از زمان شروع شستشو کمتر شده باشد.

محلول رادیاتورشور کارسافت

ماده شوینده مناسب

هنگام خرید محلول رادیاتورشور، بسیاری از مردم بی‌آنکه به ترکیبات توجه کنند، تنها قیمت را در نظر می‌گیرند و یک محلول ارزان قیمت تهیه می‌کنند. با این حال اگر قیمت برایتان اهمیت دارد، می‌توانید نکات دیگری را هنگام خرید نیز در نظر بگیرید.

مواد شوینده علاوه بر اینکه باید رسوب زدایی بالایی داشته باشند نباید خوردگی ایجاد کنند. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید، علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، به ترکیبات و ویژگی های محلول نیز توجه کنید.

مقدار مناسب مواد شوینده

هنگام استفاده از محلول رادیاتورشور، حتما به میزان و مقدار توصیه شده سازنده توجه نمائید. بسیاری از مردم بدون توجه به مقدار توصیه شده از محلول استفاده کرده و نتیجه مناسب را از محلول و شستشو نمی گیرند.

امیواریم در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره رادیاتورشور در اختیار شما گذاشته باشیم.

  • نکات سفارش رادیاتورشور

  • مقالات و دستورالعمل های رادیاتورشور

  • مقالات آموزشی

  • محصول مرتبط

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت مدل RCS18