رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت RCS182024-04-23T14:36:08+04:30
در حال بارگذاری ...

رادیاتورشور اتوماتیک کارسافت RCS18

  • موتور: ۱ اسب

  • هیتر: ۲۰۰۰ وات

  • حجم مخزن: ۱۸ لیتر

  • اتصالات: کوپلینگی

  • جنس مخزن: استیل ضد زنگ

  • ۱۲ ماه گارانتی

  • پشتیبانی رایگان

  • ارسال رایگان مشهد

  • ۷ روز ضمانت بازگشت وجه

نظرات مشتریان

نظر جناب مهندس قراباغی از همدان

نظر جناب مهندس باقری از مشهد

نظر جناب مهندس چنارانی از مشهد

معرفی

دستگاه رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت مدل RCS18 با استفاده از تکنولوژی روز دنیا با کیفیت بالا و با بهترین قطعات داخلی توسط متخصصان در داخل ایران طراحی و تولید می گردد. کار با دستگاه بسیار راحت و آسان بوده و خریداران می تواند با ضمانت و خدمات پس از فروش این دستگاه را تهیه نمایند.

دستگاه رادیاتور شور کارسافت، مجاری آب موتور، سیستم رادیاتور و بخاری خودرو را بدون نیاز به باز و بست قطعات خودرو در مدت زمان کوتاهی با پمپ قوی و فشار آب شستشو می دهد. باید توجه داشت که حتما سالی یکبار یا بیشتر، رادیاتور خودرو را بوسیله دستگاه رادیاتورشور، شستشو داد چرا که در داخل رادیاتور و لوله های بخاری بدلیل استفاده از آب و ضدیخ، رسوباتی در هر دوره تشکیل می شود. این دستگاه علاوه بر شستشو، عملیات رسوب زدایی را نیز در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد.

طراحی زیبا و منحصر به فرد رادیاتورشور RCS18 توجه هر کاربر و فردی را به خود جلب می کند. در عین زیبایی و کارایی بالا ما به کیفیت فوق العاده نیز توجه کرده و از مواد اولیه با کیفیت در ساخت این دستگاه استفاده می کنیم.

پمپ آب تمام مسی، مخزن استیل ۱۸ لیتری، ورق فولادی ۱٫۵ میلی متری، چرخ های گردان با قابلیت تحمل وزن ۱۲۵ کلیوگرم به ازای هر چرخ، کابل های تمام مسی از برند کابل مشهد، هیتر (گرمکن) ۲۰۰۰ واتی، شیلنگ های نخی فشار قوی از مواد اولیه استفاده شده در این دستگاه می باشد.

مشخصات فنی

قدرت پمپ یک اسب
جنس سیم پیچ پمپ تمام مس
جنس شفت پمپ استیل
جنس پره پمپ برنجی
دبی پمپ ۴۵ لیتر در دقیقه
هیتر (المنت) ۲۰۰۰ وات
حجم مخزن ۱۸ لیتر
جنس مخزن استیل ضدزنگ ۳۰۴
صفحه نمایش رنگی ۲٫۴ اینچی
نوع اتصال کوپلینگی
جنس شیلنگ نخی
فشارسنج دارد
حداکثر دما ۸۰ درجه سانتی گراد
چرخ چرخ دایکاست
توان تحمل هر چرخ ۱۲۵ کیلوگرم
جنس بدنه فولاد
ضخامت بدنه ۱٫۵ میلیمتر
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
فیلتراسیون ۵ اینچ
تنظیم اتوماتیک شستشو دارد
تنظیم دستی شستشو دارد
سنسور دما دارد
سنسور سطح آب مخزن ندارد

پرسش و پاسخ

چرخ دایکاست چیست؟2024-03-07T11:25:48+03:30

چرخ‌های دایکاست مدلی از چرخ‌هاست که رینگ آنها به روش دایکاست یعنی تزریق فلز مذاب و تحت فشار به درون قالب ساخته می‌شوند رینگ این چرخ‌ها از جنس آلومینیوم است که قبل از پخت شدن لاستیک بر روی آن ۲ مرحله چسب لاستیک به رینگ زده می‌شود. پایه فلزی چرخ‌های دایکاست از ورق گالوانیزه می‌باشد که قابلیت اتصال با جوشکاری و هم‌اتصال با پیچ را دارد. این چرخ‌ها به صورت چرخ دایکاست بلبرینگی روکش لاستیک ساخته می‌شوند. این چرخ‌ها دارای ۲ عدد بلبرینگ بوده که حرکت آن‌را آسان نموده است. چرخ دایکاست به صورت چرخ تک، چرخ ثابت، چرخ گردان و چرخ ترمزدار دایکست می‌باشد.

رینگ چرخ دایکاست به روش دایکاست ساخته می‌شوند و رینگ چرخ دایکاست از جنس آلومینیوم است که قبل از پخت شدن لاستیک بر روی آن ۲ مرحله چسب لاستیک به رینگ زده می‌شود.

پایه فلزی چرخهای دایکاست از ورق گالوانیزه می‌باشد که قابلیت اتصال با جوشکاری و هم اتصال با پیچ را دارد. چرخ دایکاست به صورت چرخ دایکاست بلبرینگی روکش لاستیک ساخته می‌شوند.

این چرخ‌ها از لحاظ کیفیت، ساختار و کاربرد بهترین، با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین نوع چرخ‌ها می‌باشد. چرخ‌های دایکاست از لحاظ ساختار به چهار دسته ‌ی چرخ دایکاست ثابت، چرخ دایکاست گردان، چرخ دایکاست ترمزدار و چرخ دایکاست تک (بدون پایه) طبقه‌بندی می‌شوند و همچنین چرخ‌های دایکاست ثابت و چرخ دایکاست گردان از لحاظ ظاهری به دو مدل چرخ دایکاست آجدار و چرخ دایکاست سنگین تقسیم می‌شوند.

تفاوت جنس مخزن استیل با گالوانیزه در چیست؟2024-03-07T11:15:22+03:30

محصولات استیل به دلیل ترکیبات به‌کار‌رفته در آنها، استحکام بالایی دارند و دارای ترکیبات ضد زنگ هستند. از طرفی گالوانیزه به خاطر قرارگیری پوشش روی، در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. از لحاظ قیمت نیز، گالوانیزه به خاطر ترکیبات و همچنین داخلی بودن پروسه ساخت آن، به‌صرفه‌تر است. به‌طور‌کلی در موقعیت‌های حساس بهتر است از استیل استفاده شود و در جاهایی که هزینه مهم است و محدودیت بودجه وجود دارد، گالوانیزه انتخاب بهتری است. البته دقت کنید که این ورق‌ها با وجود ارزان‌تر بودن، ممکن است پس از مدتی دچار شکستگی شوند. در دستگاه رادیاتورشور به دلیل استفاده از مواد اسیدی گالوانیزه به شدت آسیب پذیر می باشد.

در محصولات کارسافت از استیل ضدزنگ ۳۰۴ استفاده می شود و یکی از دلایل گرانتر بودن دستگاه نسبت به موارد مشابه بازار همین امر می باشد.

مزیت اتصال کوپلینگی چیست؟2024-03-07T11:09:57+03:30

در اتصال معمولی دستگاه به خودرو جهت تعویض مسیر شستشو (شستشوی معکوس) باید اتصالات و بست ها را باز کرده و مجددا متصل نمائید. اینکار علاوه بر خرابی زیاد بست ها، زمان زیادی نیاز دارد.

در اتصال کوپلینگی شما می توانید از قسمت خروجی دستگاه کوپلینگ ها را جهت شستشوی معکوس جابجا نمائید.

تفاوت پمپ ۰٫۵ اسب و ۱ اسب در چیست؟2024-03-07T11:06:13+03:30

در مطلبی جداگانه به توضیح کلی این تفاوت پرداخته ایم ولی بطور خلاصه به شرح زیر است.

  • تفاوت در میزان قدرت پمپ آب یک اسب با قدرت پمپ اب نیم اسب
  • تفاوت در هد و دبی و بالاتر بودن میزان هد و دبی در پمپ یک اسب در مقایسه با پمپ نیم اسب
  • بالاتر بودن قیمت پمپ یک اسب از پمپ نیم اسب
  • تفاوت در اندازه (اشغال فضای بیشتر توسط پمپ یک اسب در مقایسه با پمپ های نیم اسب)

برای مشاهده مطلب فوق به اینجا مراجعه کنید.

خانم کلانتری
خانم کلانتریکارشناس این محصول
برای مشاوره خرید پاسخگو شما هستیم

درخواست مشاوره تلفنی

مطالب مرتبط

فرق پمپ آب ۰٫۵ و ۱ اسبی استفاده شده در رادیاتورشور چیست؟

پمپ آب نقش بسیار بزرگی در دستگاه های رادیاتورشور دارد. به جهت شستشوی بهتر رادیاتور خودرو علاوه بر دما و محلول با کیفیت، ما به فشار بالایی نیاز داریم که این فشار توسط پمپ آب تامین می شود.

میزان درآمد دستگاه رادیاتورشور

سیستم خنک کنندگی خودرو، از حدود 25 درصد هزینه های خودرو محافظت می کند، پس نگهداری صحیح از این سیستم نقش بسزایی در کاهش هزینه های جاری خودرو دارد. در تابستان کولر و ایرکاندیشن خودرو، در زمستان سیستم بخاری خودرو بیشترین استفاده را در خودروها دارند،

قیمت مناسب برای رادیاتورشور

تمام افرادی که تاکنون حداقل یکبار برای سفارش رادیاتورشور اقدام نموده اند، با بازه بسیار گسترده قیمت این محصول در بازار آشنایی دارند. تا جایی که گاها دریافت قیمت های بسیار متفاوت برای دستگاه رادیاتورشور موجب سردرگمی خریداران می شود.

بهترین محلول دستگاه رادیاتور شور | ویژگی ها و کاربرد های گسترده

در این مقاله، قصد داریم به بررسی محلول‌های مورد

نکات ضروری شستشوی رادیاتور با دستگاه رادیاتورشور

رادیاتور ماشین بعد از گذشت زمان دچار آلودگی و رسوبات مختلفی می شود، لذا دستگاه رادیاتور شور برای از بین بردن این رسوبات و آلودگی ها می باشد. این دستگاه تمامی آلودگی های رادیاتور را از بین می برد و عملکرد سیستم خنک کننده و بخاری ماشین را بهبود می بخشد،

محافظت در برابر یخ زدگي رادیاتورشور

با شروع فصل سرما، مهم است که بدانیم چگونه از رادیاتورشور خود محافظت کنیم. به جهت اینکه درون دستگاه آب وجود دارد احتمال یخ زدگی به شدت بالاست، دستورالعملی برای شما عزیزان تهیه شده، که از یخ زدگی دستگاه جلوگیری یا در صورت یخ زدگی به دستگاه آسیبی نرسد.

ثبت ديدگاه

برگشت به بالا