ستایش و سپاس بی کران و بی اندازه ، لایق کسی است که انسان را آفریده است. معنی و مفهوم زمان را با گذر عمر میتوان کامل درک کرد. کسب و کار و تجربه های کاری نشان دهنده، روزها، ساعت ها، ماه، و سال است که گذشته و دیگر برنمیگردد ولی انسان ها با دقت به آینده چشم دارند و منتظر روزهای درخشان و روشن هستند تا زندگی راحت و با آسایش برای خود و خانواده فراهم نمایند.

در حقیقت از زمان قدیم تا به امروز وقت و زمان، وجود با ارزشی داشته، و در نسل های آینده قضیه زمان مهم تر هم میشود. بهره مندی از زمان در تمام دوران ها موهبت بزرگی بوده است که راه انسان را برای راحت و منظم رسیدن به اهدافش، هموار کرده است. به نظر می رسد، هر آن چیزی که در زمان صرفه جویی کند و کیفیت بالاتری به ارمغان بیاورد برای انسان فوق العاده اهمیت دارد.

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت

با ابزارها ما میتوانیم به طور بهینه و تاثیرگذار از زمان استفاده کنیم. افرادی که به نظم شهرت دارند به اهمیت آن پی برده اند، و می دانند که ابزار صحیح و مناسب در انجام امور فنی، تا چه حد می تواند موفقیت در امور مادی و معنوی را بالا ببرد.

از بهترین کاربرد های درست ابزارآلات، مدیریت زمان، می باشد. در انتخاب نوع ابزار و تجهیزات، هر شخصی با توجه به نیاز شغلی خود و یا امورات زندگی، سلیقه فردی، طرح خاصی از انواع ابزارآلات را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهد.

تحقیقات نشان داده ابزار و تجهیزات درست، راهی موثر و تاثیرگذار برای مدیریت بهتر زمان، کیفیت بالای کار، افزایش درآمد و بدست آوردن شهرت در مارکت خود می باشد. در اینگونه موارد، داشتن یک جایگاه ذهنی مثبت و با ارزش در ذهن مشتری، نتایجی پر بازده به دنبال خواهد داشت.

انواع تجهیزات تعمیرگاهی عبارتند از انواع جک بالابر، دستگاه‌ بالانس و لاستیک در‌آر، اتو آپارات تیوب و لاستیک، پرس هیدرولیکی و ابزارآلات بادی، دستگاه‌ شارژ گاز کولر، شارژر باتری و استارتر، تستر و شبیه‌ ساز سنسور خودرو و تستر باتری و دینام، رادیاتورشور و … است. در این مقاله به معرفی تولید کنندگان رادیاتورشور می پردازیم.

در زمینه رادیاتورشور هم طرح های مختلف و جنس های متفاوت موجود است که پاسخگوی سلایق مختلف و متفاوت است. تنوع در جنس ( فایبرگلاس، فولادی، پلاستیک فشرده و…) تنوع در نوع پمپ ( نیم اسبی و یک اسبی با سیم پیچ مس و آلومینیوم ) اندازه، نوع کاربرد (دستی و اتوماتیک)، رنگ و طرح و… بنابراین فرق قابل توجهی بین انواع رادیاتورشور می باشد.

بعد از تمامی توضیحات داده شده متوجه شدیم که رادیاتورشور چه جایگاه مهمی در زندگی روزمره و کاری قشر زحمت کش تعمیرگاهی دارد. بنابراین تولید کنندگان این کالاها باید موارد ویژه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند در این بازار پر زرق و برق بین رقیبان سربلند و موفق باشند.

تولید کنندگان رادیاتورشور باید توجه داشته باشند که :

  • شرکت تولید کننده باید مشتری مدار و پاسخگویی خوبی داشته باشد.
  • ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و جدیت بالایی انجام شود.
  • شرایط فروش متنوع و ساده ای داشته باشد.
  • به روز ترین تکنولوژی های موجود را داشته باشد.
  • بدنه رادیاتورشور کیفیت بالایی داشته باشد.
  • نوع بدنه و رنگ رادیاتورشور محکم و ماندگار باشد.
  • برای هر قشری از تعمیرکاران بتواند تولید کند.
  • از مرحله ساخت تا زمانیکه محصول بدست مشتری برسد پیگیری منظم صورت گیرد.
رادیاتورشور با مخزن استیل

با بررسی های انجام شده در حال حاظر دو شرکت تولید کننده رادیاتورشور، در بین تولید کنندگان دیگر این موارد را سرلوحه کار خود قرار داده و به برترین تولیدکنندگان تبدیل شده اند

  • گروه فنی و مهندسی کارسافت
  • شرکت رایان موتور

گروه فنی و مهندسی کارسافت:

در سال ۱۳۸۶ این مجموعه به شکل تخصصی با هدف ارائه خدمات در حوزه خدمات پس از فروش خودرو شروع به فعالیت نمود. گروه فنی و مهندسی کارسافت از همان ابتدا سعی بر آن داشت که با نوآوری و ایده های بروز و متفاوت در صنعت تجهیزات تعمیرگاهی، بتواند مشتریان راضی و موفق خود را بیشتر نموده و به ارایه خدمات مستمر و حرفه ای در این زمینه  بپردازد. درگروه فنی و مهندسی کارسافت ، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی، تولید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات تعمیرگاهی تجربه کنید. همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. ما مورد اطمینان بهترین شرکت ها هستیم. و به این مهم می بالیم…

گروه فنی و مهندسی کارسافت تجربه کار با بزرگترین نام های تجاری و همچنین بسیاری از شرکت های کارآفرین و تازه تاسیس را دارا می باشد. ما در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت کاری و بازگشت حداکثر سرمایه اختصاص داده شده برای تمامی مشتریان هستیم بدون توجه به کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار مشتریان.

ارائه خدمات یکپارچه باعث شده که این مجموعه نیاز های مشتری را شناخته و به صورت تخصصی پاسخگو باشد. گروه فنی و مهندسی کارساقت همواره با تکیه بر شایستگی های خود توانسته یک قدم جلوتر از رقبا و یک پله فراتر از انتظارات مشتریان ظاهر شود. این مجموعه با هدف نوآوری در طراحی، کیفیت در تولید، حمایت از مشتری و همکاری با برترین ها به یکی از بزرگترین و نوآورترین تولید کنندگان تجهیزات تعمیرگاهی در ایران تبدیل شده است.

یکی دیگر از حرکت های همواره رو به جلو گروه فنی و مهندسی این است که هر ماه پس از تحویل کلیه سفارشات، نظر مشتریان را در مورد عملکرد خود در حوزه های گوناگون جویا می شود. هدف از این نظر سنجی، ایجاد شناخت بیشتر نسبت به تجربه خرید مشتریان از گروه فنی و مهندسی کارسافت و در نتیجه، افزایش کیفیت خدمات و محصولات بصورت مداوم است.

رادیاتورشور با شیلنگ نخی فشار قوی

مجموعه فعالیت های گروه فنی و مهندسی کارسافت عبارتند از :

  • طراحی و تولید رادیاتورشور
  • طراحی و تولید تستر ایسیو خودروهای خارجی (برای اولین بار در ایران)
  • طراحی و تولید استابیلایزر خودرو
  • طراحی و تولید شارژر باتری با تکنولوژی IGBT
  • ارائه نرم افزارهای تخصصی حوزه خودرو (راهنمای تعمیرات و …)
  • ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه الکترونیک خودرو به خودروهایی از جمله بنز، ب ام و، تویوتا لکسس، هیوندا کیا، کامیون های فوسو، ولوو و …
  • آموزشگاه فنی و حرفه ای با برترین استاید
  • آکادمی آنلاین آموزشی کارسافت
  • و بزودی ….

رایان موتور:

شرکت فنی مهندسی رایان موتور افتخار دارد؛ در سال ۱۳۷۷ با ۵ پرسنل فعالیت خود را با ساخت دستگاه امرجنسی آغاز کرده و اکنون با بیش از ۵۰ پرسنل مجرب و کار آزموده در پهنه ی گسترده ی ایران اسلامی، با شعبات و نمایندگی های متعدد، فعالیت خود را در امر تولید و عرضه ی محصولات مذکور در ذیل ادامه می دهد.
شرکت رایان موتور دستگاه های انژکتور شور، تعویض مایع ترمز، تست سیم، تست استپر موتور، تست کوئل، ساکشن گیربکس اتومات (در مدل های مختلف)، رادیاتور شور، که هر کدام در نوع خود بی نظیر می باشند را روانه بازار کرده است و هر روز در پی تکامل و کیفیت بالای محصول تولیدی رو به پیشرفت و برای نوآوری و محصول جدید تلاش بی وقفه خود را برای سرافرازی ایران عزیز افزایش می دهد تا بتواند به نوبه خود سهمی در ترقی تولیدات کشور عزیزمان داشته باشد.
در حال حاضر پرسنل خدوم شرکت ؛ محصولات دیگری را در دست تولید دارند که نتیجه ی عملکرد ، در اسرع زمان به بازار معرفی می گردد.این شرکت در طی سالهای متمادی با ساخت تجهیزات مدرن تعمیرگاهی و بخش مهم تر آن ، آموزش رایگان در امر استفاده از محصولات ارائه شده به بازار توسط کادر فنی و کارآزموده ، موجب تثبیت صلاحیت شرکت گشته است.
خط تولید این شرکت با توان بالا در امر تولید محصولات یاد شده ، جهت تامین قطعات مورد نیاز محصولات خود ، سری تولید بخشی از قطعات را به نمایندگی ها و شرکت های مجاز و تائید شده ی زیربط تحت نظارت پرسنل شرکت رایان موتور صنعت اندیش واگذار کرده است که این امر خود موجب کار آفرینی ، در پهنه ی ایران عزیز و موجبات بکارگیری اذهان خلاق جوانان را فراهم نموده است.
خط مشی شرکت رایان موتور صنعت اندیش تامین رضایت کامل مشتریان از طریق تولید محصولات ، مطابق نیازهای تعریف شده ، با قیمت اقتصادی در اسرع وقت می باشد این امر ؛ جز با رضایت مشتریان ؛افزایش سطح تکنولوِی و بهبود مستمر میسر نمی گردد حال با یاری و مساعدت مشتریان محترم در امر بهبود کیفیت کالاها ی ارائه شده با نظر سنجی و انتقادات مثمرالثمر؛ شرکت مذکور را مجاب می نماید تا گامی فراگیر در امر پیشرفت تکنولوژی صنعت خودرو بردارد.

رادیاتورشور رایان موتور

رایان موتور دارای خصوصیاتی میباشد که باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر محصولات مشابه می باشد. مواردی مانند :

  • بالا بودن کیفیت محصولات
  • خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت
  • تنوع رنگ در محصولات
  • ظاهر زیبا و جذاب

اما

با تمامی این توضیحات در آخر مجدد اشاره می کنیم به گروه فنی و مهندسی کارسافت که ، بدون شک یکی از با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده رادیاتورشور است. این مجموعه به صورت تخصصی برروی چند محصول تمرکز داشته و سعی دارد تا بیشترین میزان کیفیت را چاشنی کار خود کند. محصولات این مجموعه عبارتند از رادیاتورشور، تستر ایسیو، استابیلایزر و شارژر باتری

تمام محصولات گروه فنی و مهندسی کارسافت، همیشه بالاترین کیفیت را داشته و توانسته خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را برطرف کند. متریال و مواد اولیه مورد استفاده در محصولات کارسافت از نوع بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و طراحی آن، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. محصولات کارسافت از استحکام بالایی برخوردار بوده و طراحی آن بسیار خاص و شیک می باشد.

در آخر باید از تلاش بی وقفه پرسنل گروه فنی و مهندسی کارسافت چه در دفتر مرکزی و چه در واحد تولید تشکر و قدردانی کرد.

از دیگر شرکت ها میتوان به شرکت پارسیان اشاره کرد.

رادیاتورشور پارسیان

افتخار تولید محصولات مختلف و با زمینه های کاری متفاوت را دارد. استفاده از تجربه لازم در صنعت تجهیزات تعمیرگاهی و تحصیلات مرتبط مدیریت و پرسنل این مجموعه باعث شده علاوه بر ارائه محصولات متنوع،کیفیت لازم را با دانش روز همراه ساخته و نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد. این شرکت محصولات مختلفی علاوه بر رادیاتورشور تولید می کند که عبارتند از لاستیک درآر، بالانس، دستگاه تنظیم باد، نیتروژن ساز و ساکشن روغن موتور تولید می کند.

از دیگر شرکت های تولید کننده رادیاتورشور می توان به دلشاد ماشین، پردیس صنعت اشاره کرد.

رادیاتورشور دلشاد ماشین

امیواریم در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره رادیاتورشور در اختیار شما گذاشته باشیم.

  • نکات سفارش رادیاتورشور

  • مقالات و دستورالعمل های رادیاتورشور

  • مقالات آموزشی

  • محصول مرتبط

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت مدل RCS18