تمام افرادی که تاکنون حداقل یکبار برای سفارش رادیاتورشور اقدام نموده اند، با بازه بسیار گسترده قیمت این محصول در بازار آشنایی دارند. تا جایی که گاها دریافت قیمت های بسیار متفاوت برای دستگاه رادیاتورشور موجب سردرگمی خریداران می شود. حال سوالی که برای خریداران پیش می آید این است که نحوه محاسبه قیمت دستگاه رادیاتورشور چگونه است؟ علت تفاوت قیمت دستگاه رادیاتورشور چیست؟ و چگونه می توان اطمینان حاصل نمود که قیمت دستگاه رادیاتورشور متناسب با کیفیت آن تعیین شده است؟

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت

خرید رادیاتورشور به عنوان یک ابزار

فرقی نمی‌کند که در کارهای فنی تجربه داشته باشید یا تازه‌کار باشید، چیزی که عیان است این است که بدون ابزارآلات مناسب نمی‌توانید کاری را پیش ببرید درواقع بدون ابزارآلات مناسب افراد ماهر و تازه‌کار فرقی با هم ندارند.پس باید همیشه برترین ابزار را خریداری کرده تا در استفاده مداوم و زیاد به مشکلی برخورد نکنید.

در بررسی و مقایسه قیمت دستگاه رادیاتورشور می بایست نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  • شما احتمالا در هنگام خرید هیچ کالایی به دنبال خرید ارزان ترین گزینه موجود نیستید. لذا بهتر است برای خرید دستگاه رادیاتورشور نیز این روش را در پیش گیرید. یک خرید هوشمندانه به معنای خرید ارزان ترین گزینه موجود نیست، بلکه به معنای خرید کالایی با کیفیت و قیمت متناسب همراه با خدمات پس از فروش خوب است.
  • دستگاه رادیاتورشور به عنوان یک ابزار ارزشمند و پرکاربرد محسوب می شود. همچنین پیش فرض هر خریداری این است که شخص خریدار این دستگاه را بمدت چندین سال و بصورت مکرر مورد استفاده قرار خواهد داد. لذا پرداخت هزینه بیشتر اگر به افزایش کیفیت منجر شود، حتما موجب بازدهی بیشتر خواهد شد. هیچ کس مایل نیست دستگاهی را با قیمتی پایین تر خریداری کند اما پس از خرید، شخص آنرا به دلیل کیفیت و یا ظاهر بد، کنار گذارد.
  • دستگاه رادیاتورشور تنها یک کالا نیست. بلکه ترکیبی از کالا، خدمات ( از جمله آموزش دستگاه و  . . . ) و تعهدات ( خدمات پس از فروش، گارانتی و . . .  ) گوناگون می باشد. لذا در ارزیابی قیمت، مجموعه این موارد را مد نظر قرار دهید.

رادیاتورشور را گران نخرید

عوامل زیر می تواند موجب شود تا یک رادیاتورشور با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی خود ارائه گردد:

  1. فروش توسط واسطه ها : در هنگام خرید، تلاش کنید تا تولید کننده را از واسطه تشخیص دهید. خرید از واسطه ها به افزایش هزینه های شما منجر شده و در حقیقت حاشیه سود واسطه از بودجه شما تامین خواهد شد. همچنین خرید از واسطه ها موجب می شود تا به دلیل عدم ارتباط مستقیم، بسیاری از خواسته و نیازهای سفارش دهنده به تولید کننده منتقل نشده و با معیار های وی سازگاری نداشته باشد.
  2. سوء استفاده تولید کننده از برند خود : خرید از برندهای معتبر به دلیل کاهش ریسک های گوناگون، یکی از هوشمندانه ترین روش های خرید هر محصول است. اما متاسفانه برخی از تولید کنندگان رادیاتورشور و ابزارآلات از اعتبار نام تجاری خود بر علیه خریدار استفاده کرده و محصولات خود را با حاشیه سودی خارج از عرف به فروش می رسانند. همواره دستگاه و ابزارآلات خود را از تولید کنندگان معتبر خریداری کنید، اما اجازه ندهید اعتمادتان به ضرر مالی شما منجر شود.
  3. بی کفایتی تولید کننده : تولید رادیاتورشور شامل مراحل گوناگون و حساس (مثل نشتی و …) است. چنانچه تولید کننده در انجام این مراحل تجربه لازم را نداشته و عملیات تولید خود را بصورت بهینه پیش نبرد، هزینه تولید وی افزایش یافته و این هزینه به خریدار منتقل می شود. لذا تولید کننده ای را برگزینید که در این زمینه تجربه کافی داشته و توانایی خود را در کار با مشتریان بزرگ به اثبات رسانده باشد
رادیاتورشور با چرخ های ترمزدار

رادیاتورشور را ارزان نخرید

هیچ ارزانی بی علت نیست. هر خریداری مایل است یک کالای مشخص را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کند. اما در اغلب موارد، اصرار بر خرید کالای ارزان قیمت به ضرر خریدار منجر می شود. عوامل زیر از جمله دلایل ارائه سررسید ارزان قیمت است.
  1. استفاده از مواد اولیه بی کیفیت : برخی از تولید کنندگان برای پایین آوردن قیمت خود، از مواد اولیه ( پمپ، هیتر، بذنه، چرخ، مخزن، شیلنگ و . . . ) بی کیفیت و روش های نامناسب تولید استفاده می کنند. رادیاتورشور تولید شده به این روش دارای ظاهری نا مطلوب و عمری کوتاه است.
  2. عدم توانایی تولید کننده در خدمات دهی : برخی از تولید کنندگان سودجو در مرحله فروش دستگاه (مخصوصا در مورد خدمات پس از فروش)، فروش را انجام داده و سپس در مرحله بعد از خرید، خریدار را با مشکلات فراوان (آموزش کار با دستگاه، عدم پسخگویی، عدم خدمات دهی و . . . ) مواجه می کنند.

سوالات متداول

بهترین روش خرید رادیاتورشور، تهیه آن از تولید کننده های اصلی مثل گروه فنی و مهندسی کارسافت است. جهت مشاهده لیست نمایندگان مجاز کارسافت به اینجا مراجعه کنید.

کیفیت متریال استفاده شده اعم از پمپ، هیتر، جنس مخزن، شیلنگ دستگاه، و … که در یک مطلب جامع در اینجا به آن پرداخته شده است.

  • نکات سفارش رادیاتورشور

  • مقالات و دستورالعمل های رادیاتورشور

  • مقالات آموزشی

  • محصول مرتبط

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت مدل RCS18