دستگاه رادیاتورشور مناسب چه شغل هایی است؟

دستگاه رادیاتورشور که از حدود ۳ سال پیش به بازار عرضه شده است توانسته جایگاه خود را به عنوان یک دستگاه پرکاربرد و پرمصرف همراه با درآمد بالا در این صنف ورود کند. در این مطلب به مشاغلی که نیاز به دستگاه رادیاتورشور دارند می پردازیم.

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت

رادیاتور ساز:

بزرگترین مشکل شستشوی رادیات خودرو به روش سنتی را می توان سوراخ شدن رادیات دانست. دستگاه های رادیاتور شور جهت پاکسازی سیستم خنک کننده خودروها مورد استفاده قرار می گیرید. شما می توانید بجای باز کردن رادیاتورها و تمامی اتصالات (در اکثر خودروها نیاز به باز کردن داشبورد دارید) تنها با وصل کردن دو عدد شیلنگ تمامی مجاری آب را شستشو دهید. در روش سنتی شما با سیخ زدن رادیاتور به تنهایی فقط رادیاتور را احیا می کنید و برای احیا مجاری آب موتور چاره ای جز استفاده از دستگاه رادیاتورشور ندارید.

کولر ساز:

در تابستان به دلیل استفاده از کولر خودرو، در صورت کثیف بودن رادیاتور اصلی دمای موتور به حد غیر استاندارد می رسد سپس به جهت مجاورت دو رادیاتور موتور و کولر دمای رادیاتور کولر هم بالا رفته و عملیات خنک کنندگی کابین به درستی انجام نمی شود. جهت رفع این عیب نیاز به شستشوی مجاری آب سیستم خنک کننده موتور دارید.

مکانیک موتور:

در صورتی که موتور آب و روغن قاطی کند نیاز است که پس از تعمیر و رفع عیب کلیه مجاری آب شستشو داده و عاری از روغن شود. مجاری آب بلوکه سیلندر به هیچ روشی بجز ریختن آب و ریکا قابل شستشوی نیست (نیاز به فشار بالای آب استکه در حالت سنتی فشار آب کم می باشد) اما با دستگاه رادیاتورشور و محلول مخصوص کارسافت شما می توانید تمامی روغن موجود در مجاری آب را بطور کامل شستشو دهید.

آب و روغن قاطی کردن موتور

گیربکس ساز:

در خودروهای اتوماتیک به دلیل خنک کردن روغن گیربکس اتوماتیک با رادیاتور، و به دلیل نشست روغن گیربکس به داخل رادیاتور (همانند جک اس ۵) شما نیاز به شستشوی رادیاتور دارید.

سرویس کارها:

بصورت استاندارد بخاطر وجود ناخالصی در آب و کیفیت پایین محلول های رادیاتور و ضدیخ ها، نیاز است هر ساله سیستم خنک کاری موتور رسوب زدایی شود که این امر موجب افزایش راندمان و طول عمر رادیاتورها و موتور خودرو می شود. سرویس کارهای خودرو می توانند با داشتن یک رادیاتورشور به راحتی این خدمت را به مشتریان عزیزشان ارائه دهند.

امیواریم در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره رادیاتورشور در اختیار شما گذاشته باشیم.

  • نکات سفارش رادیاتورشور

  • مقالات و دستورالعمل های رادیاتورشور

  • مقالات آموزشی

  • محصول مرتبط

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت مدل RCS18
توسط |2024-04-02T22:41:50+04:30آگوست 12th, 2023|نکات خرید رادیاتورشور|دیدگاه‌ها برای دستگاه رادیاتورشور مناسب چه شغل هایی است؟ بسته هستند

این مطلب را منتشر کنید ....

درباره نویسنده :

مهدی اسماعیل زاده، عاشق خودرو، تولید و جستجو درباره هر چیز جدیدی که میاد.
برگشت به بالا