شارژر باتری و منبع تغذیه خودرویی نقش مهمی به عنوان یک ابزار کاربردی در تعمیرگاه ها و نمایشگاه های خودرو دارند. از یک طرف دشارژ شدن باتری و از طرف دیگر نیاز به داشتن شارژر باتری در تعمیرگاه ها و یا در نمایشگاه های خودرو نیاز به معرفی آپشن های پرکاربرد خودرو جهت فروش بیشتر سبب شده نیاز به این قبیل محصولات بیشتر و بیشتر شود.

در این مقاله به مقایسه دو مدل محصول که یکی ساخت ایتالیا و دیگری ساخت و طراحی شده توسط گروه فنی و مهندسی کارسافت دارد می پردازیم.

با ما همراه باشید.

کاربردها

کاربردهای هر دو محصول یکسان بوده و فقط در جزئیات متفاوت می باشند.

مشخصات فنی

از ویژگی های منحصربفرد دستگاه دکا می توان به داشتن صفحه نمایش، محافظت در برابر اتصال معکوس اشاره کرد که در دستگاه تاندر بیسیک کارسافت موجود نمی باشد.

نتیجه گیری

پس از بررسی هر دو دستگاه می توان به این نتیجه رسید که هر دو دستگاه در اکثر موارد شبیه به هم بوده و تفاوت انچنانی ندارند (بجر محافظت از اتصال وارونه) ولی باید حتما به مواردی از جمله خدمات و گارانتی دستگاه و از همه مهمتر قیمت دستگاه توجه کرد.

تمامی خدمات و گارانتی دستگاه کارسافت در ایران قابل دسترس بوده و به هیچ وجه مشکلی از این بابت ندارید. در مقابل شارژر دکا، توسط شرکت های متفاوتی وارد می شوند و مطمئنا خدمات در سطح بالایی را نمی توانند ارائه کنند.

در تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ که این مقاله نوشته شده است قیمت دستگاه تاندر بیسیک ۱۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان و قیمت شارژر دکا در اینترنت رقمی بین ۳۶،۰۰۰،۰۰۰ تا ۴۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان می باشد.

امیدواریم در این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیار شما گذاشته باشیم. در انتها تصمیم گیری جهت خرید محصول به عهده شما کاربران عزیز می باشد.